poniedziałek, 22 czerwca 2020

zróbmy sobie MIŁOŚĆ - odrealniona jestem od.

Bądź tutaj. Posłuchaj tego ze mną...

mam w głowie te wszystkie dzwonki-demony to wszystko czego nie posiada nikt
korytarze w których dzwoni jestem dzwonnikiem dzwonkiem paranoją 
odrealniam się ciągle
odrywam od rzeczywistości
śnieg pada jest czerwony czerwiec

odrealniona jestem
znów
zaprawdę

powiadam ci: odrealniona jestem 
oderwana
od
rzeczywistości

nowe takie wykopalisko odkrycie mój sufit kiedy leżę na podłodze mam wszystko co jest potrzebne do szczęścia w tej chwili w tej chwili którą chłodzi burza. u ciebie też? chłodzi... wczoraj zapomniałam o lękach lekach - jakie to wszystko śmieszne jak się zabawnie układa w delikatnych dłoniach. spada na łeb spada z nieba z drabiny dziwnie się czuję kiedy zamykam w muzyce te wszystkie emocje a może od-mykam żeby uwolnić odrobinę czasu języka jakieś pocałunki. a czas się burzy wciąż się burzy jeszcze mocniej w moich urojeniach ktoś 
przychodzi ktoś kłamie jesteś
afrodyzjakiem. jesteś szamanem. jestem twoim kosmosem kiedy leżę na podłodze - mam wszystko co jest mi potrzebne do szczęścia w tej chwili.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...