czwartek, 1 września 2022

Gwiazdy z papieru

Śni mi się różowe i śnią mi się gwiazdy. Może dlatego kupuję różową marynarkę i piszę różową książkę. Czas się marszczy na twarzy. Lubię ten czas. Jest głęboki i prawdziwy. I chociaż brakuje mi teraz huśtawek, to wiem, że wrócą. Albo ja wrócę, na szkolne boiska, gdzie dawno zatrzymał się czas. 

A może mi się tak tylko wydaje. Bo wszystko się zmienia. Drzewa rosną. Ludzie kurczą się w twojej pamięci. Ktoś mija ciebie i to nie czas - przyjaciel, którego nie pamiętasz. Wydaje ci się, że wszystko to kartka, na której zapisujemy myśli, czasy, twarze. Że czas to kartka.

Daj mi rękę. Chodź ze mną. Zaprowadzę cię do wtedy i do tego, co będzie potem.  Nie, nie jestem Wróżką. Wróżki są przeźroczyste.

Wiesz, wciąż patrzę na ciebie. Wycinam gwiazdy z papieru. Zamknij oczy, pomyśl życzenie, a spełni się.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...