wtorek, 7 kwietnia 2020

aniolove

w tym śnie żałowałam że nie mam zwyczajnej koszuli
miałam szpilki złote wbite w prawe ramię i w lalkę z koronki
każdy szedł do kina - mąż którego nie mam i dziecko które nie potrafi chodzić
bo jest sztuczne.

widzieliśmy za dużo i było nam niewygodnie w tym układzie
upadaliśmy na dno a dno to niespełniona miłość

mogliśmy jeszcze otworzyć
tunel w czarnym kinie. wyszeptać
niemy film

mogliśmy jeszcze zrozumieć
wiosnę w cierniowej sukience

ty chciałaś aby ktoś cię pokochał
on znowu próbował wprowadzić zamęt jak chudą szpilkę
w ciało.

nie wiedziałaś że należy zwracać wszystko
co się dostaje i nawet jak się dostaje w mordę

nie wiedziałaś że należy zwracać powietrze miłość i sen
nie wiedziałaś że tak trudno będzie przedzierać
palcami skórę

w tym śnie miałam białą koszulę i szpilki
złote wbite w lewą łopatkę może
byłam przez chwilę aniołem


kwiecień 2020

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...