czwartek, 23 stycznia 2020

pobawmy się w ludzi teraz

Przeładowałam z treningami. Dwa dni nie mogłam się ruszać. Bolało mnie wszystko, i wszystkie wiersze. Bolał mnie brzuch, ręce, nadgarstki, policzki od męskich pompek, kolana, szyja, łokcie, a nawet włosy.
Nie wiem, co się ze mną dzieje dzisiaj. Leżę z gorączką. Pomajaczone. Słucham starej muzy z klimatów Aereogramme - I Don't Need Your Love (omajgat, co za rozczulajnik) w pomieszaniu z Brunkiem Schulzem Pobawmy się w ludzi teraz. 

i nie wiemy nic o sobie choć
nie można się napatrzeć

 (...)

przyjdzie pierwszy śnieg i dzieci w oknach
 - oczy na szkle oczy na szkle
potem będzie wiosna
i wszystkie dziewczyny
rozbiorą się rozbiorą się

i nie wiemy nic o sobie choć
nie można się napatrzeć
co najgorsze we mnie jest
odsłoń raz na zawsze

muszę przekuć dziś ten chłód na dreszcz
nie skaleczyć się



Bruno Schulz - Pobawmy się w ludzi teraz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...