sobota, 18 stycznia 2020

przyprawa do zupy

Kiedyś zwariuję. Nie chciałabym, ale nie potrafię zmienić się na - inne. Na normalne, "lepsze"? Gównolepsze. Coś mnie dziś mocno przyciska do ciebie. Mam ochotę. Mam niezrównoważone psychicznie miejsca - w książkach. Mam tych wszystkich bubiastych fanatyków Matki Polki ostrej, mokrej i suchej, tych wszystkich "wycalvinowanych" zaciągaczy do wyr. Mam te wszystkie kobiety, długonogie trzpiotki, recepcjonistki seksowne, zalotnice, baletnice, hetero, homo w jednym - w książce!

O priv wolę nie pisać. Mam dreszcze i ciężko mi się bujać z tym przewlekłym kaprysem. Ciężko mi, kurwa - jak to soczyście wymawia lektor "Słowa na L: Generacja Q" (2019) - nowa seria.

Szukam, szukam, piosenki, piosenki, daj mi piosenki. Kurwa... !

- Mamo, mamo, a co to jest "kurwa"?
- To taka przyprawa do... 
zupy...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...