wtorek, 11 czerwca 2019

inaczej żyje się bez ograniczeń - dywagacje. lekko

Od rozwodu nie noszę staników. Minus 10 kilo daje mi wolną rękę, lekki, mały i delikatny (prawie niezauważalny) biust. Lubię te maleńkie jabłuszka. Od soboty jestem w Polsce. 
Słucham Eres Mia... Mia, mia, mia... Wczoraj kupiłam różowe okulary. Inaczej patrzę na świat. Mam swoje ulubione pory na spacer, kawę, muzę. Mam impulsy. Zadzwoń, a przyjdę. Jest taka ładna pogoda. Inaczej żyje się bez ograniczeń. Lekko.


Edit (23.06 na czas polski)

I jeszcze taki kawałek przywieziony z Greece:


Romeo Santos - Inocente (Letra/Lyrics)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...