sobota, 22 czerwca 2019

mijamy się często w tym mieście

Mijamy się często w tym mieście 
Mgły...


melodic rap. dalej
nie wiem co się ze mną dzieje.
nie potrafię się oprzeć
(o ścianę
o ciebie tylko mogę się opierać).
a ty o mnie. zrób to
dzisiaj.

świat ma przebarwione oczy.
ja mam tamte (twoje) oczy. bez zmian.
wyślij
ten telegram jeszcze raz.
zrozum:
Róże będą miały dosyć. będą miały
dosyć.

dalej
nie potrafię przestać.
zwłaszcza kiedy mam zwidy i inne diabły.
kiedy przemierzam próżnię
wiem.

kiedy przestajesz patrzeć (na mnie) - masz złość.
nie przestawaj - to będą znaki
dymne. to będą
znaki nasze
do końca światła.

włącz mnie
- to chaos.





I jeśli wierzysz w to tak samo, to tak jak jeden plus dwa.
Bo Twoje serce to ułamek – zawsze tworzy z kimś całość.

Buka & Rahim ft. Natalia Nykiel - Obiecuję Ci

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...