poniedziałek, 16 października 2023

wybory

Starałam się dziś bardzo. Może nie do końca mi wyszło, ale się starałam. Czasem ważniejsze od efektu jest samo dochodzenie do efektu, przykładanie, dotykanie, staranie się. Czasem chcesz więcej zrobić, a nie możesz, bo ograniczają cię np. wybory i głosy (te w głowie też). 

To był ważny dzień. Nadeszła wolność. Jutro to wszystko nadrobię. 


wybieraj, 

staniesz po jakiejś stronie (mojej) twarzy, swojej.

stamtąd będą oczy - wyraźne. 

niewyraźne potem, bo niedługo czas przykryje prześcieradłem, kurzem to wszystko, co było (nie-nasze). 

biało-czarne, biało-czerwone słowa 

pożegnania. 


zacznie się nowe 

więc na nowe otwieram drzwi i okna. 

zmieniam zamki 

- nie buduję już ich na piasku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...