sobota, 17 czerwca 2023

xxD

     Jedni piszą wiersze i opowieści, przenoszą góry, całują morze.

inni umierają z nudów.

- chaos

 

    Na spotkaniu autorskim padło pytanie: jak to jest być... romantyczną Duszą i Bizneswoman jednocześnie? Jak to jest być Elfem w połączeniu z rockmanem? I co to znaczy chaos. xD 

Zaczęłam się śmiać.

[śmiech w oderwaniu, w nawiasie kwadratowym, chociaż nie jest matematyką, to był nieobliczalny] 

Mam dzisiaj ochotę na lody w Słodkim na Teo. Albo na ulubioną pizzę przy Kaczeńcowej. Najpierw jednak powinnam zapłacić prąd (jak na tę Biznes przystało). xD

Plany, plany... Lista jest długa i wymagająca. Jak przetrwać jesień? Już teraz zadaję sobie to pytanie, śmieję się jak wariat :D i znam odpowiedź: oszałamiająco. 

x

Próbuję zalogować się. To pie*dolone kółko kręci się... w kółko xKółko. W ogóle mnie to nie denerwuje. Bawi mnie to tak bardzo, jak ta leniwa psychopatka xD Ona też - nic nie robi tylko kręci się jak pierdel po gaciach i karmi te swoje ptaszki czarne. Mój Boże, jak można być takim leniem życiowym? :D

"Cały sens istnienia polega na tym, aby wciąż się chciało.

Wstać iść, pokonywać trudności, otwierać drzwi."

Dziś chce mi się jeszcze bardziej niż wczoraj. Muszę posadzić moją piękną White New Rose. Aktualnie stoi na moim dachu, ale powędrujemy razem do Secret Garden  #chcemisie [białe serce] 

W nawiasie kwadratowym. Też jest nieobliczalne. ;-) 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...