wtorek, 11 lipca 2023

milk and honey

Czy przeznaczony nam będzie smak, 

czy tęsknota za smakiem?


O 4 w nocy wszystko wywróciło się do góry gwiazdami. Wczoraj tak bardzo przeżywałam to czekoladowe mleko sojowe z Alpro, że się na mnie zemściło i po 13 musiałam być już w Filmowej. Mleka nie zdążyłam wypić, bo pojawiła się Ewa i wybiła mnie z rytmu. Zrobiłam jej pyszną kawę, opowiadała o królikach. Potem zajrzałam do Dawida, a kiedy wychodziłam od niego z pawilonu, podjechała Kasia z Makro :D - i zaplotkowałyśmy o żyćku. W między i czasie pojawiła się Oliwia z szerokim uśmiechem na ustach, a Iwonka napisała wiadomość, w której wyraziła chęć spotkania "po latach". Po wizycie Kasi pojawił się pan Andrzej w granatowej koszuli (aktualnie już Andrzej, bo szybko przeszliśmy na "ty"). Okazało się, że przyjechał specjalnie do mnie, bo wiedział, że mam knajpę. Chciał kupić dania wege na wynos i porozmawiać o książkach. Rozpływaliśmy się nad słowami, które wirowały w powietrzu, a wszystko zapoczątkowała "Dziewczyna ze skrzydłem anioła". Powiedział, że mam ogromny talent, że czytał moje książki i że takich ludzi się nie zapomina. Jak już raz się dotknie, to potem czuje się przez całe życie. Andrzej wyszedł i pojawiła się para młodych ludzi: Wera i Michał -  przesympatyczni, z niesamowicie pozytywną energią. Rozmawialiśmy. Komplementowali miejsce, klimat, smak. Miło. Tyle przyjemnych, delikatnych słów dzisiaj mnie przytuliło. Tyle ciepła otrzymałam od ludzi. I pomyśleć, że "wina" mojego dzisiejszego przyjazdu do knajpy leży w czekoladowym mleku Alpro, na które miałam cholerną ochotę. xD 

Wszystko jest po coś. Wszystko ma swój czas. Niektóre ścieżki są mocno zakręcone, ale tylko dlatego, aby nie znudzić się prostym, utartym szlakiem. 

Czasem mam wrażenie, jakby niektóre spotkania, niektórzy ludzie, niektóre smaki i słowa były zapisane w gwiazdach. Jakby zupełnie nie zależały od nas. Po prostu - muszą zaistnieć w danym czasie, aby wypełnić jakąś misję. I to chyba jest właśnie przeznaczenie. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...