środa, 12 lipca 2023

x(qrwa)D

Ostatnio, jak wracałam z knajpy, jakaś ćmoza (baba oczywiście) wjechała pod prąd xD, wczoraj, jak jechałam do knajpy kolejna kobita pomyliła pasy i prawie wjechała w bok mojego BMW. Tak, ja rozumiem - korki, przebudowa głównej drogi... Ludzie jeżdżą za truskawkami. (Znów mam fazę na xD). 
Nawet collagen mi nie pomoże na zmarchy od śmiechu i od czasu :D - Właśnie - zamówiłam kilka opakowań (jakby go za tydzień, czy dwa miało nie być xD). Muszę podjechać i odebrać ten mój ulubiony proszek. 

koniec fazy na xD 
Trochę powagi, Kaju, trochę powagi. Jesteś dorosła, a czasem zachowujesz się jak gówniarz z III D.
x(qrwa)D

* * * 
Widzę, że z powagi nic mi nie wychodzi, za to Sprzedawca snów wciąż grzmi w mojej głowie. Dobra, wrócę tu później i skrobnę coś w klawisze. 
Karla na mnie czeka. 

E d i t 
Karla nadal czeka, bo musiałam złożyć i zamontować suszarkę, a śrubki były niesforne. 
Hm... 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...