wtorek, 6 czerwca 2017

Hiroł - wyimaginowana historia współczesna

wskazówki przyklejone do ciała zmieniają kierunek snu
przesilają mnie jak wiosnę przesila początek lata
może być len naprawdę - tłumaczę kiedy nie wiem gdzie podziać oczy
i usta w razie wypadku

jestem lawendą - krzyczą kobiety w lawendowych sukienkach
jak w kielichu pijana matka opluwa telefon od kochanka
staje na sutkach
dziecko wrzeszczy umiera kolejny jeż

przyciągam zoom do klatki i widzę wory pod oczami
po kilku latach
pewnie masz alergię na słońce i na moje szczęście
bo jestem hiroł i już się nie boję
wsiadać w kolej aglomeracyjną

ktoś znika - gdziekolwiek - jest tylko tym co niedookreślone
i niepodane na tacy
bo oprócz głodu mogą przenikać nas cuda
zjedz usta tak będzie lepiej na chwilę zapomnieć 
owszem - tak będzie lepiej
 
próbuję
uwierzyć że nienawidzisz mnie tylko trochę

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Prawdziwe przyjaciółki

Dlaczego uśmiechała się do ludzi,  których wolałaby uderzyć? ~ S.E.Lynes / Prawdziwe przyjaciółki   Wczoraj skończyłam czytać. A kawiarnia w...